Известие

Collapse
No announcement yet.

VМ двигатели - ремонт и проблеми свързани с тях

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здварей.

    Двигателя е същия, но зависи коя година е джипа. С годините има промени по конструкцията му. По-скоро търси глави от Крайслер Вояджър. Ако е от най-старите мотори с дюзи без резба имам глави и части за тях, но от по-новите не.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • Здравей джипа е произведен 1991 година, значи да търся от Крайслер глави така ли понеже на външен вид моя двигател не изглежда като на вашите Алфи, а освен гарнитурата кое друго е хубаво да се поднови за да знам да не се повтори поне при мен.


      Благодаря
      Range Rover Classic 2.5 VM

      Comment


      • Първоначално публикувано от Delovodite 13 Покажи съобщение
        Здравей джипа е произведен 1991 година, значи да търся от Крайслер глави така ли понеже на външен вид моя двигател не изглежда като на вашите Алфи, а освен гарнитурата кое друго е хубаво да се поднови за да знам да не се повтори поне при мен.


        Благодаря
        Нали ти казах, че имам части и глави от този двигател. Само трябва да ми кажеш от кой вид е главата. Различават се по това как е захваната дюзата. На снимките съм оградил двата вида на захващане. Кажи кой е твоя тип. Ако главите са здрави сменяш само гарнитурите им.
        Attached Files
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • Благодаря колега ще погледна утре кои модел е и ще пиша, още веднъж Благодаря.
          Range Rover Classic 2.5 VM

          Comment


          • Аз чак сега виждам темата, но да си споделя жестокия сблъсък с VM двигателя в моя служебен Chrysler Grand Voyager от 2003г., а именно 2.5 16V CRD двигателя с около 140к.с. под капака. Та такаа...моторчето си тракаше нормално и без ексцесии, докато един ден не потече масло между двг-то и скоростната кутия...оказа се заден семеринг на коляновия вал. Семеринг, който никой никъде го няма. Пардон - Балкан Стар го имат - 200лв, и чакаш 10 дни доставка! Едвам успях да го намеря от някакъв човечец в продавалник, при който цената е същата, но поне ги доставя за 3 дни. А да, и какъв е тоя филм с термостата? Намира се на някакво мега завряно място и пак струва майка си и баща си... И също да питам - водната помпа някой знае ли как се сменя, и възможно ли е изобщо? Също така тече антифриз от някакво съединение над турбината, което в сервиза отказаха да ремонтират, понеже няма никакъв достъп. И така, колата влязла в сервиза за няколко накрайна, теч на масло и ангренажен комплект излиза след една седмица с над 1000лв сметка... Ебати и крайслера!
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
            Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
            BMW 328i

            Comment


            • Здравей колега Боби прилагам ти снимки на моя двигател защото не мога да се ориантирам по снимките кои точно е моя , ако наистина имаш части за този двигател моля Те прати ми ЛС с твоя телефон да се чуем.


              Благодаря отново
              Attached Files
              Range Rover Classic 2.5 VM

              Comment


              • Това е мотор същия като VM84 но не съвсем.Смукател,изпускател,капаците на главите и наи важното блока не са еднакви.На Алфовия мотор водната помпе е от страни и не става защото на Ровъра е от пред и на нея се хваща перката за радиатора.Предполагам проблема ти е масло в антифриза.Ако е така направо си търси друг мотор понеже пукат блок а не глави.
                164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                Comment


                • Здравей колега точно така меша ми маслото с антифриз още двигателя не е отварян но не мисля че сън за нов двигател все още, ще се пробвам с малко помощ от колегата Боби да го оправя и да карам поне 10к км. як оффролд и много кал, че от както го купих съм минал едва 600 км. и ми прегря един от цилиндрите.
                  Range Rover Classic 2.5 VM

                  Comment


                  • Почти нищо не си хванал от това което съм написал.Успех!
                    164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Delovodite 13 Покажи съобщение
                      Здравей колега точно така меша ми маслото с антифриз още двигателя не е отварян но не мисля че сън за нов двигател все още, ще се пробвам с малко помощ от колегата Боби да го оправя и да карам поне 10к км. як оффролд и много кал, че от както го купих съм минал едва 600 км. и ми прегря един от цилиндрите.
                      Щом меша маслото с антифриза проблема може да не е в глава или гарнитура на глава, а в О-пръстените м/у ризите и блока. По-добре преди да отворите главите свалете капака на картера и прегледайте да не тече м/у ризите и блока.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • Нищо не разбирам от VM моторите, но имам цял мотор от 164ка... официално е с преебана помпа. Ако на някой му трябват някакви части да свирка. свален е от кола 94-95 година.
                        2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                        GSM: 0888 520 600

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Delovodite 13 Покажи съобщение
                          Здравейте колеги аз карам Range rover Classic 2.5 vm, имам един въпрос към Вас дали както пише в wiki моят двигател в джипа е същия както на Алфа 164 2,5тд, защото на моят двигател е за ремонт на главата и не знам от къде мога да купя части за моя двигател ще ви бъда много благодарен за информацията.

                          Благодаря
                          Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                          Щом меша маслото с антифриза проблема може да не е в глава или гарнитура на глава, а в О-пръстените м/у ризите и блока. По-добре преди да отворите главите свалете капака на картера и прегледайте да не тече м/у ризите и блока.
                          Добре,бее!Всеки хвана да фърля боб тука и да гадае.Колега, производителя препоръчва смяна на гарнитурите на всеки 200,000км.Така,че съвсем спокойно си вземи една металокерамична гарнитура за 4 цилиндъра и свали главите.Разгледай внимателно старите гарнитури,гравите и блока.Провери внимателно да не би да има леко потъване на някоя риза в блока.

                          ---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 16:03 ----------

                          Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                          Почти нищо не си хванал от това което съм написал.Успех!
                          Колега,не ми е ясно защо пък блока точно ще спука....Ама като гледам в последно време какви трошки докарват отвън,и това е възможно...
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • Здравейте,никъде не открих,някой да е имал проблем с вакуум помпата.Свалях я,шлайфах контактната повърхност,изработих нови лопатки,старите бяха износени, и вакуума е все слаб.На високи обороти пълни сервото,натискам един път и на вторият няма никой.Някой имал ли е подобен проблем?Някой ремонтиралн ли е помпата?А някой има ли ЧИТАВА помпа,че смяната е бая игра?

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от madjara Покажи съобщение
                              Здравейте,никъде не открих,някой да е имал проблем с вакуум помпата.Свалях я,шлайфах контактната повърхност,изработих нови лопатки,старите бяха износени, и вакуума е все слаб.На високи обороти пълни сервото,натискам един път и на вторият няма никой.Някой имал ли е подобен проблем?Някой ремонтиралн ли е помпата?А някой има ли ЧИТАВА помпа,че смяната е бая игра?
                              А сигурен ли си,че сервото не изпуска,или клапанчето му?
                              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                              Comment


                              • Ами, пусках вакуум от друга кола, смених и клапанчето и в крайна смвтка установих че е слаб вакуума.

                                Comment

                                Working...
                                X